Comentario de Cine Espiritual: «El perdón»

La Mina, és una dona que enviuda quan a causa d'un error judicial el seu marit és condemnat i executat a pena de mort

Aquesta setmana el crític de cinema espiritual, Mn. Peio Sánchez presenta una de les darreres estrenes a la cartellera dels cinemes, El Perdó. La pel·lícula que ja es va es va estrenar al Festival de Berlín de l’any passat,  reflexiona sobre les víctimes col·laterals d’un error judicial causant d’una mort.

Sinopsis

La Mina, és una dona que enviuda quan a causa d’un error judicial el seu marit és condemnat i executat a pena de mort. Amb tota la tragèdia la protagonista ha de continuar endavant compaginant les dificultats amb la cura de la seva filla minusvàlida. Tot i els seus problemes, la família del seu antic cònjuge insisteix que ha de casar-se amb el seu germà i romandre-hi. Posteriorment descobreixen que la sentència de mort és errònia i que el principal sospitós és en realitat l’únic testimoni que va incriminar el marit.

Lluita i supervivència

El crític de cinema, presenta aquesta història com un relat de lluita i supervivència. D’una banda, reflexiona sobre el sistema de govern i les injustícies que es poden arribar a ocasionar per un error, com una mort irreversible i diverses vides afectades. D’altra banda, subratlla el paper heroic de la protagonista, que amb el dramàtic context ha de lluitar i sobreviure i  mirar  de perdonar per afrontar les dificultats.

¿Te ha interesado este contenido? Suscríbete a nuestro boletín electrónico. Cada semana, la actualidad de la Iglesia diocesana en tu correo.

Te interesará ...