
Marga Riera, autora de l’estampa de la Missa de Les Santes de Mataró
Ni la temperatura ni el calendari enganyen: s’acosten Les Santes. D’aquí a set setmanes serà 27 de juliol i el cor popular des de principis de maig que assaja, sota la batuta…
El Consell d'Acció Catòlica organitza una trobada oberta a tots els laics i laiques de l'arxidiòcesi el 13 de juny d’11 a 13 h

El Consell d’Acció Catòlica proposa, pel proper 13 de juny d’11 h a 13 h, una trobada telemàtica oberta a tots els laics i laiques de l’arxidiòcesi anomenada «Pensar el futur des d’una fe que ens compromet». Una trobada que agruparà a tots els membres d’Acció Catòlica però que també convida als altres moviments i «a tots els laics i laiques de la diòcesi a compartir temps de pregària i reflexió per encarar el futur des de la fe i la responsabilitat», asseguren.
La trobada començarà amb una pregària i seguirà amb els testimonis de laics i laiques que viuen, preguen i reflexionen enmig de la pandèmia de la Covid-19. A continuació el sociòleg de la diòcesi de Bilbao, Carlos García de Andoín donarà la seva aportació que vindrà seguida d’un espai per preguntes. La trobada finalitzarà amb una pregària final i el consegüent comiat.
Per participar en la trobada «Pensar el futur des d’una fe que ens compromet» no cal inscripció, però sí que cal que els interessats enviïn un correu electrònic a trobadaCAC@gmail.com avisant de la seva participació. Serà una trobada telemàtica feta a través de la plataforma Zoom. Per tant, s’hi pot participar a través del telèfon mòbil, així com des del mateix ordinador. Per totes aquelles persones que no han utilitzat la plataforma, el Consell d’Acció Catòlica ofereix pautes per instal·lar-se l’aplicació tant per a ordinador com per a mòbil.
Per preveure que tot funcioni correctament aquest dissabte 6 de juny els organitzadors faran una prova d’11 h a 13 h a través del següent enllaç per detectar els problemes pertinents. Finalment, el dia de la trobada, el 13 de juny, a les 10.30 h obriran la reunió per anar amb puntualitat. Els organitzadors demanen que, durant la trobada, els participants es mantinguin en mode «orador» i amb el micròfon desconnectat mentre parlin els ponents. Després, una vegada acabin de parlar tots els testimonis, es podran fer les preguntes necessàries mitjançant el torn de paraula.