Trobada del cardenal Omella amb els preveres extradiocesans que estudien a Barcelona

El passat 20 de juny tingué lloc a la basílica de la Sagrada Família un encontre amb preveres internacionals que estudien a la nostra diòcesi

Fotos: Arquebisbat de Barcelona – Ramon Ripoll

El passat 20 de juny, al matí, va tenir lloc a la Sagrada Família, una trobada d’una trentena de preveres extradiocesans amb l’arquebisbe de Barcelona, Card. Joan Josep Omella. Tots ells resideixen en diferents parròquies de la nostra diòcesi, on col·laboren pastoralment, tot i que la seva prioritat són els estudis, la majoria de Litúrgia, a la Facultat de Teologia de Catalunya.

La trobada va estar coordinada per Mn. Salvador Bacardit, delegat diocesà per a la formació i acompanyament del clergat. També hi va assistir Mn. Josep Maria Turull, rector de la parròquia Basílica de la Sagrada Família i el P. Gabriel Seguí, director de l’Institut de Litúrgia.

Després d’una estona de pregària inicial, tots ells, procedents de diferents països d’Àfrica i d’Amèrica, van explicar la seva experiència acadèmica i pastoral així com també la seva vivència del confinament a causa de la Covid-19.

El cardenal Omella els va agrair les seves aportacions i els va animar a seguir aprofitant aquesta oportunitat de fer una experiència d’Església universal i a valorar també la nostra realitat local.