Torna la campanya de la Infància Missionera amb l’activitat «Sembradors d’Estrelles»

Per preparar la Jornada de la Infància Missionera del proper 16 de gener, l'Obra Pontifícia convida tots els nens i nenes de l’Arxidiòcesi de Barcelona a viure un «Nadal Missioner»

Un any més, l’Obra Pontifícia de la Infància Missionera convida tots els nens i nenes de l’Arxidiòcesi de Barcelona a viure un «Nadal Missioner» amb l’activitat sembradors d’estrelles que vol fer partícips als infants perquè es converteixin en petits deixebles missioners en els seus entorns més propers, tot anunciant l’alegria del Nadal. Els nens i nenes feliciten el Nadal a aquells que es troben en els seus entorns més propers, oferint-los una petita estrella adhesiva.

Aquesta iniciativa va adreçada a infants d’escoles i parròquies a partir dels 9-10 anys (cicle mitjà de primària i 1r i 2n de catequesi). Permet a mestres i catequistes treballar amb els infants, prèviament i amb posterioritat a l’activitat, el sentit del Nadal i tot el que l’envolta així com introduir la campanya d’Infància Missionera que se celebrarà al mes de gener.

Vine a les reunions formatives d’Infància Missionera

Per saber més sobre aquesta iniciativa, l’Obra Pontifícia de la Infància Missionera ofereix dues reunions formatives perquè es conegui aquesta iniciativa i les accions per portar a terme a les escoles o parròquies. La primera serà el 2 de desembre a les 19 h al Secretariat diocesà de missions (Carrer del bisbe, 5) i la segona serà el 3 de desembre a les 18 h en format telemàtic a través de Google Meet. Pot trobar aquí les inscripcions per a aquestes reunions i els materials necessaris.

Coneix Infància Missionera

Infància Missionera és una xarxa internacional d’infants que, amb la pregària i les aportacions, ajuden als missioners en la seva tasca. Amb aquesta Obra Pontifícia, ells són protagonistes de la missió i donen suport als missioners perquè altres nens i nenes puguin accedir a l’educació, la salut, la protecció de la vida, i la fe.