Ràdio Estel presenta una programació totalment renovada

Els periodistes Pol Marsà i Toni Marín s’incorporen a l’emissora de l’Arquebisbat de Barcelona

Ràdio Estel, l’emissora de l’Arquebisbat de Barcelona, ha presentat avui la seva programació 2021-22 marcada per una profunda renovació i una aposta per la informació social i religiosa
. En un acte celebrat a la basílica de la Sagrada Família, s’han explicat les línies mestres de la nova Ràdio Estel. S’ha fet un projecte molt ambiciós per fer arribar el missatge cristià i humà a la societat de la mà de professionals consolidats i joves comunicadors.

El director de Ràdio Estel, Toni Hervás, ha assegurat que la nova graella arriba marcada per «una profunda renovació i una aposta per la informació social i religiosa» que combinara la informació generalista amb la religiosa, més optimitzada. Tal com ha exposat Hervás, l’objectiu se centra a «fer arribar missatge cristià i humà de manera efectiva. Una ràdio generalista amb continguts que arribin a totes les edats fent de ràdio éstal la veu de l’Església a Catalunya»

En la presentació també ha intervingut el director del Catalunya Cristiana, Mn. Miquel Ramon, que s’ha mostrat esperançat per aquest projecte que comença l’emissora i que anirà de la mà del Setmanari. «Considero que pot ser un tandem que pot funcionar molt bé, ja que la ràdio va més a la notícia de l’instant i el setmanari pot mostrar després l’aprofundiment de les notícies que la ràdio emetrà de forma immediata», ha exposat.

Novetats en la programació

La principal novetat és la confecció d’una graella de programes diaris amb contingut generalista molt potents. Així cada matí el periodista Pol Marsà, juntament amb Mercè Raga, encapçalen «El Matí de Ràdio Estel» un nou programa matinal que cada dia, de dilluns a divendres de 8 a 13.45 hores, portarà informació, opinió i entreteniment. A la franja de la tarda, el reconegut periodista Toni Marín dirigirà el magazine «Tot anirà bé», un espai de proximitat i també d’entreteniment que de dilluns a divendres ens acompanyarà de 15 a 18 hores.

Els espais religiosos s’han potenciat per optimitzar el servei pastoral que configura el pal de paller de l’emissora. Cada dia, de dilluns a diumenge, s’oferirà el rosari i les laudes en directe des de l’Abadia de Montserrat, així com les vespres i la missa de les 19.15 h des de la Catedral de Barcelona (excepte el dissabte, que es farà des de basílica de La Mercè). Com a novetats en aquest àmbit estan, d’una banda, els informatius d’àmbit religiós que cada dia, a les 13.45 hores i a les 18.30 hores, faran un recorregut per tota l’actualitat sòcio-religiosa i diocesana de l’Església a Catalunya. Al vespre, de dilluns a divendres de 20 a 21h, un nou espai diari analitzarà la jornada des d’una perspectiva pastoral.

L’aposta per la informació generalista també està molt present, amb uns renovats serveis informatius que aproparan la realitat de cada dia amb dos grans espais de 14 a 15 hores i de 18 a 18.30 hores, a més dels butlletins horaris.

Finalment, s’ha potenciat també tota la pàgina web, així com les xarxes socials de l’emissora, per poder millorar el servei i facilitar l’accés als continguts de l’emissora per part dels diferents segments de població.