La parròquia de Santa Anna rep el Premi Aster en la categoria de Valors

El reconeixement es dóna amb motiu de la trajectòria del servei parroquial en els moments més crítics de la pandèmia i l'ajuda als sense sostre

L’entitat Business & Marketing School ESIC vinculada a la Congregació Religiosa dels Sacerdots del Sagrat Cor de Jesús va organitzar el lliurament dels Premis Aster de Catalunya en el marc de la graduació de les promocions 2019/2020 i 2020/2021 de l’Escola de Negocis i el Centre Universitari. L’esdeveniment es va celebrar al Centre de Convencions Internacional de Barcelona (CCIB) on la Parròquia de Santa Anna va rebre el guardó a la categoria de Màrqueting i Valors, en reconeixement de la trajectòria en els moments més crítics de la pandèmia i per la seva tasca de donar suport i donar suport a les persones que viuen al carrer. Va recollir el premi Mn. Peio Sanchez, rector de la Parròquia Santa Anna.

També van ser guardonats Mercabarna, a la categoria de millor trajectòria empresarial de grans empreses; El Celler de Can Roca, com a pime amb millor trajectòria empresarial, José María Gay de Liébana a títol pòstum, la menció especial del certamen per la seva trajectòria com a professional en l’àmbit de la comunicació. En l’àmbit de la Comunicació, els Aster d’aquest any també reconeixen la trajectòria de La Vanguardia i la d’un dels seus periodistes, Màrius Carol, que va ser el director del mitjà entre el 2013 i el 2020. Van completar la llista de premiats l’Ametller, a la categoria de Màrqueting.

L’acte de lliurament dels Premis Aster aquest any va comptar amb Elsa Punset com a padrina de la cerimònia, presidida per P. Eduardo Gómez Martín, president d’ESIC University, acompanyat de Gemma Tarragó Alonso, directora d’ESIC Catalunya.

Els Premis Aster d’ESIC que se celebren des de 1982, reconeixen cada any els mèrits de persones i entitats a la seva activitat professional, potenciant la integració entre la formació acadèmica i la vida empresarial amb impuls a valors i actuacions socialment responsables.