El Telèfon de l’Esperança rep més de 10.000 trucades durant el confinament

Aquest servei s'ha convertit en un espai de referència per a totes les persones que se senten soles

El temps de confinament ha estat molt dur per a moltes persones. La soledat s’ha agreujat durant les setmanes que ens hem vist obligats a quedar-nos a casa per evitar la propagació de la covid-19.

Durant tot aquest temps, però, els voluntaris i voluntàries del Telèfon de l’Esperança han estat al costat de tothom qui ho ha necessitat. Tant és així, que durant el temps de confinament han rebut i atés més de 10.000 trucades. Tot un repte que ha comportat la modernització d’aquest servei d’escolta i d’esperança.

Nou web de l’esperança

A més, al llarg dels darrers mesos des de l’entitat s’ha estat treballant en la remodelació del seu web amb l’objectiu de fer-lo més atractiu i adaptat a les noves necessitats comunicatives. Aquest nou web ajuda a valoritzar, encara més, tota la feina desinteressada que els més de 237 voluntaris i voluntàries duen a terme diàriament.

El Telèfon de l’Esperança fa més de 50 anys que dona servei a totes les persones que se senten soles i que necessiten ser escoltades. Cada dia, es produeixen més de 87 trucades que ajuden a reduir la soledat d’aquelles persones que se senten soles. Per posar-s’hi en contacte es pot trucar al telèfon: 681101080.

T'ha agradat aquest contingut? Subscriu-te al nostre butlletí electrònic. Cada setmana, l'actualitat de l'Església diocesana al teu correu.

T'interessarà ...