El recés dels joves

Els membres dels consells episcopal, presbiteral i pastoral juntament amb els bisbes i delegats de l’arquebisbat celebren un recés diocesà per centrar-se amb el nou eix del Pla Pastoral: els joves

Ramon Ripoll

El seminari conciliar de Barcelona es va omplir per celebrar el recés diocesà pel Pla Pastoral. Bisbes, membres del Consell Episcopal, membres del nou Consell Presbiteral, Consell Pastoral Diocesà i delegats diocesans van estar presents per parlar del present i futur de l’arxidiòcesi i meditar conjuntament. Així, quatre meditacions sobre els punts fonamentals de l’exhortació “Cristus vivit” van centrar la trobada. Quatre punts que començaven per Un Déu que és Amor; seguien amb Crist et salva, Crist viu i finalitzaven amb l’Esperit dóna vida, dirigides pel president de l’URC, Eduard Rey. El recés també va servir per presentar el nou eix del Pla Pastoral Diocesà per al curs 2019-2020: els joves. Així mateix una jove va explicar els diferents passos a seguir durant el recés.

Beatificació del jove Joan Roig

El cardenal Omella va anunciar que durant aquest curs pastoral la diòcesi viurà la beatificació del jove màrtir de la diòcesi Joan Roig Diggle. “Aquest any tenim un esdeveniment important: És un fet providencial que no esperàvem: la beatificació d’un jove màrtir de Crist de la nostra diòcesi, que és Joan Roig Diggle”. La beatificació del jove màrtir es durà a terme en el curs dedicat als joves un gran exemple per als cristians més petits. Un eix que el Pla Pastoral se simbolitza amb el panot més característic de la ciutat de Barcelona. “El panot és el símbol del nostre Pla Pastoral Diocesà” assegurava el cardenal. “El centre és Jesucrist, que  és el que sosté tota la nostra acció pastoral i ens crida a seguir-lo i a donar testimoniatge del seu amor”.

09 Desembre, 2019
La representació feta amb persones amb discapacitat intel·lectual tindrà lloc el 18 d'aquest mes a les 18 hores del vespre a la torre del barri del Guinardó
09 Desembre, 2019
La Coral Sant Ignasi oferirà un concert benèfic amb l'objectiu de col·laborar amb projectiu educatiu a Togo