
Marga Riera, autora de l’estampa de la Missa de Les Santes de Mataró
Ni la temperatura ni el calendari enganyen: s’acosten Les Santes. D’aquí a set setmanes serà 27 de juliol i el cor popular des de principis de maig que assaja, sota la batuta…
L'arquebisbe de Barcelona participarà en la preparació del proper Sínode previst per a l'any 2020

El cardenal Joan Josep Omella, arquebisbe de Barcelona, va ser elegit membre del Consell de la Secretaria General del Sínode el passat mes d’octubre, en acabar la darrera Assemblea General del Sínode sobre els joves, la fe i el discerniment vocacional.
Una de les finalitats d’aquest organisme, que inclou representats dels cinc continents, és ajudar el secretari general del Sínode per preparar la propera sessió ordinària del Sínode dels Bisbes. L’elecció d’aquests membres es fa per votació dels pares sinodals.
Com a representants del continent europeu varen ser elegits aquests tres arquebisbes: Joan Josep Omella, arquebisbe de Barcelona; Christoph Schönborn, arquebisbe de Viena; i Matteo M. Zuppi, arquebisbe de Bolònia.