Comunicat de l’Arquebisbat de Barcelona
Nota de premsa arran de la publicació en alguns mitjans d’una informació sobre el cas de Mn. J-A.P i Mn. Senabre
Fa uns anys es va detectar que l’església de la parròquia de Sant Bernat Calbó del Poble Nou tenia greus defectes estructurals que obligaven a enderrocar-la. D’acord amb l’Arxiprestat i els Consells d’Economia de l’Arquebisbat fa tres anys es va decidir cedir el solar a les Germanetes de l’Anyell que actualment resideixen en uns locals […]
Fa uns anys es va detectar que l’església de la parròquia de Sant Bernat Calbó del Poble Nou tenia greus defectes estructurals que obligaven a enderrocar-la.
D’acord amb l’Arxiprestat i els Consells d’Economia de l’Arquebisbat fa tres anys es va decidir cedir el solar a les Germanetes de l’Anyell que actualment resideixen en uns locals de la parròquia de Sant Jaume de Barcelona. Al llarg d’aquests anys el projecte s’ha anat concretant.
Finalment, però, les Germanetes de l’Anyell han pres la decisió de renunciar al projecte donades les dificultats d’edificabilitat i convivència.
L’Arquebisbat continuarà fent el possible per trobar un lloc adequat per establir el “petit monestir” que necessiten les Germanetes.