Truca al «Telèfon de l’Esperança»

200 persones voluntàries atenen al número 682 900 500, des de casa, per escoltar a qui ho necessiti en aquesta situació de confinament

La Fundació Ajuda i Esperança, atesa la situació actual a causa de la pandèmia del COVID-19, ha pres les mesures pertinents per garantir l’accés al servei del «Telèfon de l’Esperança» a les persones que pateixen malalties, solitud, angoixa, pors i desconcert. És una iniciativa que pretén estar, també, al costat d’aquelles persones que, enmig d’aquesta greu situació sanitària, estan cuidant la resta de la població.

El número 682 900 500, està preparat per atendre i escoltar a tothom que ho necessiti en aquesta situació de confinament. Les 24 hores i 365 dies, on 200 persones voluntàries ja estan preparades per escoltar des de casa.

Els orígens

La Fundació Ajuda i Esperança és una organització privada sense ànim de lucre creada el març de 1987 per «promoure, fomentar i donar suport al servei de comunicació i orientació urgent i immediata anomenat Telèfon de l’Esperança» asseguren des de la fundació. Aquest servei d’atenció telefònica va ser fundat el 19 de març de 1969, fa més de 50 anys, per Mn. Miquel Àngel Terribas, promotor i director fins a la seva mort l’any 1986.

T'ha agradat aquest contingut? Subscriu-te al nostre butlletí electrònic. Cada setmana, l'actualitat de l'Església diocesana al teu correu.

T'interessarà ...