Santa Maria del Mar acull la iniciació cristiana de dos estudiants de Blanquerna-URL

Els dos joves universitaris han rebut els sagraments del baptisme, la primera comunió i la confirmació

El passat diumenge, 30 d’abril, a la parròquia de la basílica de Santa Maria del Mar, dos estudiants universitaris de Blanquerna-URL varen rebre els sagraments de la iniciació cristiana en una celebració presidida per Mons. Sergi Gordo, bisbe auxiliar de Barcelona.

La Lara Jiménez i l’Iván Ubero van estar acompanyats, a més de per la comunitat parroquial de Santa Maria del Mar i el seu rector Mossèn Salvador Pié-Ninot, per les seves famílies, els seus padrins en Joan (Iván) i la Rosa (Lara), el president de Blanquerna, Josep Maria Carbonell, el director de la Càtedra Ramon Llull i Comissionat  per a la Identitat i la Missió de Blanquerna, Andreu Ibarz, i el professor que ha acompanyat als dos estudiants en aquest procés, en Miquel Àngel Pulido, en representació també de l’equip de pastoralistes de Blanquerna.

Va ser una dia molt especial i emocionant després de tot un curs d’aprofundiment del que significa ser i viure com a cristians en una societat com l’actual. En l’entrevista amb el bisbe Sergi, els joves van destacar l’oportunitat d’haver pogut gaudir de dos recessos que els van ajudar a aprofundir de manera més pausada i sentida.