Recés pasqual per a docents catòlics

Més de setanta mestres i professors de la diòcesi de Barcelona es reuneixen a la casa d'espiritualitat Betània de Cornellà

Fotos: Erick Moreno

La casa d’espiritualitat Betània de Cornellà de Llobregat va acollir el passat dissabte, 27 d’abril, un recés pasqual dirigit a docents catòlics organitzat pel Secretariat diocesà d’Educació Catòlica.

Més de setanta mestres i professors de la diòcesis de Barcelona procedents de diferents escoles públiques i concertades es van aplegar en aquest recés que es va iniciar amb la oració de les laudes.

A continuació, el Bisbe Antoni Vadell va dirigir una meditació basant-se en l’alegria de la Pasqua. Per una part va convidar a descobrir la mirada del Senyor, i també a viure amb intensitat l’anunci de Crist viu entre nosaltres, de manera especial en les nostres escoles.

Va haver-hi una estona de pregària individual en silenci davant el Santíssim exposat i després un espai de diàleg entre els mestres per compartir experiències especialment d’allò que els docents troben mes apassionant en la seva missió com a educadors catòlics.

El recés va finalitzar amb la celebració de la Eucaristia, que va presidir el Bisbe Antoni Vadell i va concelebrar Mn. Bruno Bérchez, delegat diocesà d’anunci de la fe i d’iniciació cristiana.

Tot seguit es va compartir un dinar de germanor, i van continuar coneixent i compartint les realitats que cada professor té a les seves aules.

Va ser un dia molt enriquidor, on es van gaudir d’una estona de silenci i pregària i d’una estona de fraternitat i reflexió sobre la fe i com transmetre-la als alumnes amb el testimoni de vida de cada educador.