Preveres i diaca difunts durant el mes d’agost de 2022

Relació dels membres del clergat de l'Església Arxidiocesana de Barcelona que han mort recentment

Francesc de Paula Casañas Galofré, CMF

Prevere claretià al servei de l’Arquebisbat de Barcelona, va morir en la pau de Crist, a l’edat de 92 anys, el dia 10 d’agost de 2022. El Sr. Cardenal Arquebisbe, el Sr. Cardenal Arquebisbe emèrit, els Srs. Bisbes auxiliars, els preveres i els diaques ho fan saber als fidels de l’Església perquè l’encomanin a la misericòrdia del Senyor. La missa exequial va tenir lloc el dia 12 d’agost, a les 13 hores, al santuari-parròquia del Cor de Maria, de Barcelona.

Mn. Jaume Cabané Pesas

Prevere de l’Arquebisbat de Barcelona, va morir en la pau de Crist, a l’edat de 95 anys, el dia 15 d’agost de 2022. El Sr. Cardenal Arquebisbe, el Sr. Cardenal Arquebisbe emèrit, els Srs. Bisbes auxiliars, els preveres i els diaques ho fan saber als fidels de l’Església perquè l’encomanin a la misericòrdia del Senyor. La missa exequial va tenir lloc el dia 16 d’agost, a les 18 hores, a la parròquia de Sant Julià, d’Argentona.

Mn. Gaietà de Casacuberta i Franco

Prevere de l’Arquebisbat de Barcelona, va morir en la pau de Crist, a l’edat de 82 anys, el dia 19 d’agost de 2022. El Sr. Cardenal Arquebisbe, el Sr. Cardenal Arquebisbe emèrit, els Srs. Bisbes auxiliars, els preveres i els diaques ho fan saber als fidels de l’Església perquè l’encomanin a la misericòrdia del Senyor. La missa exequial va tenir lloc el dia 21 d’agost, a les 10 hores, a la Basílica de Santa Maria del Pi, de Barcelona.

Mn. Josep Urdeix i Dordal, diaca

Diaca de l’Arquebisbat de Barcelona, va morir en la pau de Crist, a l’edat de 81 anys, el dia 26 d’agost de 2022. El Sr. Cardenal Arquebisbe, el Sr. Cardenal Arquebisbe emèrit, els Srs. Bisbes auxiliars, els preveres i els diaques ho fan saber als fidels de l’Església perquè l’encomanin a la misericòrdia del Senyor. La missa exequial va tenir lloc el dia 28 d’agost, a les 9 hores, a la Santa Església Catedral Basílica Metropolitana de Barcelona.