Predicacions quaresmals a la Catedral de Barcelona

Mons. Sergi Gordo, bisbe auxiliar de Barcelona, predicarà els propers 10, 17 i 24 de març dins la missa de les 19.15h a la Catedral

Mons. Sergi Gordo, bisbe auxiliar de Barcelona, serà l’encarregat de fer les Predicacions Quaresmals d’aquest 2022 a la Catedral de Barcelona. Es predicaran dins de la habitual missa de les 19.15h dels dies 10, 17 i 24 de març.

«La crida del papa Francesc per una Església Sinodal»

El títol d’aquest cicle de predicacions portarà el nom de: «La crida del papa Francesc per una Església Sinodal: una oportunitat per a la conversió» i es durà a terme els dies 10, 17 i 24 de març dins la missa de les 19.15 h, dirigida a tots els diocesans.

Predicacions Quaresmals a la Catedral el 10, 17 i 24 de març

La primera predicació quaresmal que tindrà lloc el proper dijous 10 de març es titularà: «Crida a la Comunió». El dijous 17 de març, la segona predicació s’anomenarà «Crida a la Participació». Finalment, dijous 24 de març el bisbe Sergi Gordo durà a terme la tercera i última predicació sota el nom de: «Crida a la Missió».