Ordenació diaconal de cinc seminaristes de l’arxidiòcesi de Barcelona

El proper 18 de juliol, a les 18.00 h, Sergio Adán, Alfons de Alarcón, Santiago Cellier, Pau Manent i Federico Marfil seran ordenats pel cardenal Omella

La Basílica de la Sagrada Família acollirà aquest diumenge 18 de juliol, a les 18 hores, l’ordenació diaconal de cinc seminaristes: Sergio Adán Delgado, Alfons de Alarcón Santaeularia, Santiago Cellier Ravina, Pau Manent Bistué i Federico Marfil Mur ordenats per l’arquebisbe de Barcelona, el cardenal Joan Josep Omella.

Un aforament limitat a les famílies i amics

Malgrat les limitacions de l’aforament de la Sagrada Família, hi podran assistir les famílies i amics dels ordenants així com feligresos de les parròquies on ells col·laboren. «Per al nostre Seminari Conciliar de Barcelona i per a tota la nostra Església arxidiocesana és motiu de goig aquesta ordenació i, a la vegada, una oportunitat per a seguir pregant perquè sorgeixin noves vocacions sacerdotals en el si de les nostres famílies, parròquies, associacions i moviments» ha assegurat Mn. Salvador Bacardit rector del Seminari Major i Seminari Menor de Barcelona en un missatge escrit.

Coneix a tres dels cinc seminaristes candidats al diaconat

Coneix a dos del cinc seminaristes candidats al diaconat