Acte inaugural diocesà de l’Any de la Família «Amoris Laetitia»

El proper diumenge, 21 de març participa-hi des de casa a través del web diocesà

El proper 19 de març, festa de Sant Josep, començarà l’Any de la Família Amoris Laetitia, que ha estat convocat pel papa Francesc. Aquest dia se celebrarà el 5è aniversari de la publicació de l’exhortació apostòlica Amoris Laetitia sobre la bellesa i l’alegria de l’amor familiar.

En aquest sentit, cal destacar que dos dies més tard, el diumenge 21 de març, se celebrarà l’acte d’obertura diocesà d’aquest any des de la basílica de la Sagrada Família. L’acte inaugural consistirà en la celebració de la Paraula que serà presidit pel cardenal Joan Josep Omella, qui estarà acompanyat de testimonis familiars. Serà a partir de les 18 h.

L’acte es podrà seguir en directe a través del web diocesà i del web de la basílica de la Sagrada Família. Per altra banda, l’endemà a les 21.30h Ràdio Estel (106.6 FM) oferirà la repetició d’aquest esdeveniment.

Us adjuntem un document del Dicasteri per la Família i Vida on hi apareixen tots els objectius i iniciatives d’aquest Any de la Família. També pot obtenir més informació sobre l’esdeveniment que es durà a terme el proper divendres, 19 de març, accedint en aquest enllaç.

L’Amoris Laetitia a les parròquies

Les parròquies que vulguin organitzar xerrades, col·loquis i/o reflexions al voltant dels continguts i ensenyaments de l’exhortació poden dirigir-se al Secretariat Diocesà de Pastoral Familiar. Només cal que enviïn un correu electrònic a: secretaria.familia@arqbcn.cat.