La solidaritat torna a guanyar

La Magic Line Barcelona bat el rècord de participació i captació amb més de 13.000 participants i 365.802 € recaptats

Més 13.000 persones han omplert els carrers de Barcelona per fer visibles les persones en situació vulnerable. Ha tornat la Magic Line a la ciutat comtal amb un gran èxit de participació: 982 equips d’escoles, entitats i empreses han fet possible que la cursa hagi aconseguit el rècord de participació i també de captació: 365.802 € recaptats respecte els 331.873 € de l’any passat.

L’edició més inclusiva

Aquesta edició ha estat molt especial pels participants perquè ha estat més inclusiva que mai. Ha introduït un nou recorregut de 2 kilòmetres on moltes persones que abans no podien participar, han pogut viure la Magic Line i omplir-la de més històries d’esforç i de superació. “La Magic Line SJD té l’objectiu d’arribar molt lluny sense deixar ningú enrere. L’essència de la caminada és la inclusió i l’acompanyament a tothom que ho necessita” expliquen els organitzadors.

Festa a la plaça de la Catedral

Per reposar forces, cada any s’acaba el recorregut a la plaça de la Catedral amb una festa assegurada. Aquest any ha començat a les 12 h amb una classe oberta de ball amb Swing Maniacs. Seguidament,  DJ Abadia Silent Party va oferir un temps de música als participants i turistes que s’hi aplegaven. DJ Abadia té una història d’esforç i superació on, malgrat tenir una paràlisi cerebral, pot viure del que més li agrada, la música.

Ja a la tarda, a les 16:30 h, ha actuat el grup Xiula, format per quatre músics i educadors que han revolucionat l’animació infantil. La festa ha tingut el seu punt final amb Always drinking Marching Band, una banda que fa anys que anima carrers, places i escenaris amb qualitat tant musical com humorística.