La Conferència Episcopal Espanyola convida a conèixer de prop la tasca social de l’Església

15 persones que no van marcar la 'X' descobriran l'activitat social i espiritual que realitza l'Església del 19 al 23 de febrer

Reserveu la setmana del 19 al 23 de febrer. 15 persones que no van marcar la ‘X’ de l’Església Catòlica en la declaració de la Renda de l’any passat podrien ser premiades amb un viatge únic amb totes les despeses pagades, incloent allotjament, transport i menjars, amb l’objectiu d’experimentar de primera mà la tasca social i espiritual que realitza l’Església.

Amb el lema «Podríem explicar-te-ho, però preferim que ho vegis», la Conferència Episcopal Espanyola ha llançat aquesta iniciativa que forma part de la campanya anual de comunicació i publicitat de l’Església durant el període de l’IRPF. És una manera de donar a conèixer l’activitat de l’Església a totes aquelles persones que estan allunyades de la institució.

Descobrir el servei social de l’Església

Durant aquests cinc dies, els 15 participants visitaran diverses diòcesis al centre d’Espanya, amb parades a les diòcesis de Toledo, Segovia, Sigüenza-Guadalajara, Getafe, Alcalá de Henares i Madrid, on podran conèixer projectes com un centre d’ajuda per a dones víctimes de violència, l’acompanyament espiritual en pobles rurals, el suport a la salut mental, una casa d’acollida per a la reinserció de presos, la vida parroquial, un centre d’atenció a persones amb discapacitat i una llar per a persones sense recursos.

A més, la campanya inclourà la gravació d’un documental durant el viatge i la producció de material publicitari que es difondrà als mitjans quan comenci el període de la declaració de la Renda.