La catalana Marta Ventura, nova presidenta de la Federació Espanyola d’Hospitalitats de Lourdes

La presidenta de l'entitat a les diòcesis de Barcelona, Sant Feliu i Terrassa, elegida en una assemblea extraordinària, vol consolidar els mecanismes de solidaritat entre les hospitalitats diocesanes i la creixent presència espanyola al santuari marià

La presidenta de l’Hospitalitat de Lourdes a Barcelona, Sant Feliu de Llobregat i Terrassa, Marta Ventura, ha estat elegida nova presidenta de la Federació Espanyola d’Hospitalitats. Ha estat en una assemblea extraordinària on s’ha renovat tota la junta directiva. A més de l’elecció de la catalana Marta Ventura, aquesta junta es completa amb un vicepresident, Emilio Márquez Collado, de la diòcesi de Coria-Cáceres, una secretària, María Eugenia Laso Barrientos, de Lleó, i un tresorer, Alfonso de Villegas, de Madrid. A més, els vocals són María Jesús Arnandis, de València, Teresa Muñoz, de Toledo, María Jesús Pinedo, de Vitòria, i María Isabel Santos, de Cadis.

Marta Ventura, nova presidenta de la Federació Espanyola d’Hospitalitats, ha explicat que l’organisme vol seguir impulsant mecanismes de solidaritat entre les hospitalitats diocesanes.

En aquesta línia, Marta Ventura ha dit que la seva tasca com a presidenta de la Federació d’Hospitalitats serà seguir amb el procés de participació de les diòcesis espanyoles en els organismes internacionals que vetllen per l’espiritualitat i el servei del santuari de Lourdes.

En aquesta nova junta directiva de la Federació Espanyola d’Hospitalitats de Lourdes, continua de consiliari nacional el prevere de la diòcesi de Toledo Jesús Robles de Castro. Durant el mandat anterior, amb Pablo Garamendi de President, l’organisme es va integrar en la Pastoral de la Salut de la Conferència Episcopal Espanyola.

Font: Ignasi Miranda