La campanya Xtantos multiplica l’ajuda als més desfavorits

Gràcies a les aportacions dels contribuents que marquen la casella de l'Església, es pot ajudar a milers de persones que ho necessiten

El proper mes de maig arriba una nova campanya de la Declaració de la Renda. Sens dubte, aquesta és una bona oportunitat perquè tots els ciutadans que valoren la tasca de l’Església puguin fer la seva aportació marcant la casella de la X a favor de la seva labor.

Enguany, després de més d’un any de pandèmia, és més important i necessari que mai aquesta assignació pressupostària per tal que l’Església pugui seguir treballant per als més desfavorits.

Com es financia l’Església?

Els diners que rep l’Església Catòlica, i que dedica a desenvolupar tota la seva tasca, té diferents origens: les aportacions directes dels fidels, ja sigui per mitjà de col·lectes o de donatius i subscripcions; d’herències i llegats i, també, de l’assignació tributària. La quantitat que es rep del percentatge dels impostos dels contribuents que així ho decideixen es reparteix solidàriament a través del Fons Comú Interdiocesà.

Poden trobar més informació relacionada amb la campanya Xtantos en el seu web.

També pots col·laborar amb la tasca de l’Església fent un donatiu.