Jornada de formació per a preveres extradiocesans

Sacerdots d'arreu del món que resideixen a l'arxidiòcesi es reuneixen per rebre un nou curs a Barcelona

Els preveres extradiocesans han participat per primera vegada en una jornada de formació, especialment dirigida a aquest col·lectiu que actualment està estudiant a Barcelona i col.labora en diferents parròquies de l’arxidiòcesi. La convocatòria va tenir lloc el dissabte 8 de febrer, al Seminari Conciliar de Barcelona.

Els formadors que van dirigir les sessions van ser l’historiador, Ricard Melich, i el delegat de Pastoral Social, Mn.Joan Costa. La jornada va ser coordinada pel delegat per a la formació i acompanyament del clergat, Mn.Salvador Bacardit.

L’arquebisbe de Barcelona, el cardenal Joan Josep Omella, també s’hi va fer present i va animar els preveres a conèixer la realitat local i a complementar-se com a Església universal.