Nova exposició sobre la Mare de Déu de la Cisa al Museu de Premià de Dalt

El proper 22 d’abril a les 19.30 h obre l’exposició al Museu de Premià de Dalt amb la conferència «L’exvot del bergantí goleta Sebastiano»

Fotografia: Museu Marítim de Barcelona

Els exvots de la Mare de Déu de la Cisa és el nom de la nova exposició temporal que es podrà visitar al Museu de Premià de Dalt (Can Figueres) a partir del 22 d’abril. La inauguració començarà a les 19.30 h amb la conferència: L’exvot del bergantí goleta Sebastiano a càrrec de Josep Estruch i Traité.

Col·laboradors de l’exposició

L’exposició compta amb la col·laboració de la regidoria de cultura de l’Ajuntament de Premià de Dalt, el Museu de Premià de Dalt, el Museu Marítim de Barcelona, la parròquia de Sant Pere de Premià de Dalt, la Diputació de Barcelona i la Generalitat de Catalunya, així com del Secretariat diocesà de patrimoni cultural de l’Arquebisbat de Barcelona. L’exposició es podrà visitar fins al 23 de juliol.