Els missioners tanquen el curs

Les tres diòcesis de la Província Eclesiàstica de Barcelona, Barcelona, Sant Feliu de Llobregat i Terrassa, van celebrar la tradicional Eucaristia Missionera

19 Jul, 2017
Montse Punsoda

Com cada any i rotativament en una de les diòcesis, comparteixen aquesta celebració amb els missioners retornats o que estan de pas per les seves respectives diòcesis, familiars, personal que treballa o col·labora en les delegacions de missions i amics sensibilitzats amb la missió “ad gentes” .

Va presidir l’Eucaristia el bisbe de la diòcesi, Mons. Josep Àngel Saiz Meneses a qui van acompanyar en la celebració el delegat de missions de Barcelona i Sant Feliu de Llobregat, mossèn Manel Roig, el director de la revista Món Negre, Jaume Calvera i el missioner combonià del SCAM, José Rubio, col·laborador en l’animació missionera a la zona de Catalunya.

El bisbe Saiz Meneses va convidar a l’homilia a “no tenir por d’anunciar l’Evangeli a temps i fora de temps com ens demana l’Apòstol Pau”, ia “posar tota la nostra confiança i esperança en el Senyor i només en el Senyor”. Els va proposar l’exemple de Santa Teresa de Lisieux, que “en la seva curta vida, sense sortir mai del convent, però, amb un cor ple d’amor per les missions i els missioners”, Déu la va escoltar i l’Església la va elevar a la dignitat de Patrona de les Missions.

La jornada va finalitzar amb un refrigeri, durant el qual van poder compartir experiències missioneres i travar llaços més profunds d’amistat i afecte entre tots els participants.

T’interessarà…

Seguiu-nos  

Facebook
Les parròquies de Sant Joaquim i Sant Jaume de Santa Coloma preparen l'arribada del papa Lleó XIV amb dues iniciatives. Una d'elles: aquest mural.📺 Reportatge complet → tinyurl.com/j9j98xdf ... See MoreSee Less
View on Facebook
✝️ Primera encíclica del papa Lleó XIV: «Magnifica Humanitas».🌍La intel·ligència artificial i la dignitat humana. 🔗 Llegeix l'encíclica sencera a: tinyurl.com/mr2e6trz ... See MoreSee Less
View on Facebook
✨ Quatre nous preveres per a Barcelona!🙏El cardenal Joan Josep Omella ha ordenat aquest diumenge preveres:⚜️ Mn. Antoni Barenys⚜️ Mn. Eduard Mata⚜️ Mn. Joan Xipell⚜️ Gianluca Pitzolu (religiós del Sagrat Cor)Benvinguts al presbiterat de Barcelona! 🕊️Preguem per ells i pel seu ministeri 🙏 ... See MoreSee Less
View on Facebook
Renovem el web diocesà, renovem la llar digital! 🌐✨ Volem continuar caminant junts, també a la xarxa! ⛪💻👉 T'esperem a esglesia.barcelona ... See MoreSee Less
View on Facebook
Vatican Media

Agenda

Evangeli del dia

Aquest és el deixeble que ho ha escrit, i sabem que el seu testimoni és digne de crèdit.

(Jn 21,20-25)