El ‘Simpecado’ de la Germandat del Rocío tornarà als carrers de Barcelona el 22 de maig

El “Sinelabe” de la Germandat catalana tornarà a recórrer els carrers del Barri Gòtic simbolitzant la sortida cap a la població andalusa

Després de dos anys sense sortir a causa de la pandèmia, el “Sinelabe” de la Germandat catalana tornarà a recórrer els carrers del Barri Gòtic simbolitzant la sortida cap a la població andalusa d’Almonte (Huelva).
Des de juny de 2019 el ‘Simpecado de la Hermandad de Ntra. Sra. del Rocío’ de Barcelona no recorria els carrers de la capital catalana per fer la seva tradicional sortida cap a la Romería del Rocío, com a conseqüència de la pandèmia.
El 22 de maig ha sigut la data escollida per la filial per fer el seu recorregut pels carrers del Barri Gòtic barceloní. A les 10.00 hores tindrà lloc la celebracio de l’Eucaristia a l’Església de Sant Jaume, oficiada per Mn. Adilson Tolentino i cantada pel Cor de la Germandat.
Sobre les 11.00 hores està previst que el “Sinelabe” creuï el llindar de Sant Jaume i s’entronitzi a la seva singular carreta, que simula les torres de la Sagrada Família, i sigui acompanyat per germans i simpatitzants.
Sobre les 12.00 se li resarà l’Àngelus a la porta de la Catedral i després seguirà el seu recorregut que passarà per Capitania General i acabarà a la Basílica de la Mare de Déu de la Mercè, per així acomiadar-se de la Patrona de Barcelona i iniciar el seu camí cap a la vila andalusa d’Almonte on es celebrarà la popular ‘Romería del Rocío’ entre el 2 i el 6 de juny.

Imatge d’arxiu del cartell del Rocío del 2019