Consulta els horaris de les litúrgies de Setmana Santa a Barcelona en 9 llengües

El Secretariat diocesà de la Pastoral amb Migrants facilita el programa de celebracions en francès, alemany, anglès, italià, portuguès, polonès, ucraïnès, tagal i xinès durant el Tríduum Pasqual

Des del Secretariat diocesà de la Pastoral amb Migrants s’ha preparat un programa especial de misses amb les diferents llengües per celebrar les diferents celebracions de Setmana Santa, un moment de profunda reflexió i devoció per a milions de persones a tot el món i que marca el temps més important del calendari litúrgic. Des de la pastoral s’exposa la intenció de convidar a la participació i d’’incloure fidels de diverses nacionalitats i facilitar la participació de tothom, s’han programat serveis en francès, alemany, anglès, italià, portuguès, polonès, ucraïnès, tagal i xinès.

El programa de misses, que inclou des del diumenge de Rams fins al diumenge de Pasqua, ofereix una varietat d’horaris per adaptar-se a les necessitats dels feligresos. A continuació, es detallen els horaris de les misses en cada idioma:

Amb aquesta varietat d’idiomes i horaris, l’Església Arxidiocesana espera que tots els fidels puguin participar plenament a les celebracions de la Setmana Santa, independentment del seu idioma o nacionalitat. La diversitat lingüística reflecteix la riquesa cultural i espiritual a l’Arxidiòcesi, enfortint el sentit d’unitat i germanor aquesta temporada de fe.