1 de març, dia d’Hispanoamèrica

La Comissió Episcopal de Missions i Cooperació entre les Esglésies de la Conferència Episcopal Espanyola organitza aquesta jornada

El proper 1 de març se celebra el Dia d’Hispanoamèrica, una jornada organitzada per la Comissió Episcopal de Missions i Cooperació entre les Esglésies de la Conferència Episcopal Espanyola.

Aquest any el lema és “Perquè en Ell tinguin vida”. En el missatge per a la jornada que ha emès la presidència de la Pontifícia Comissió per a Amèrica Llatina explica que “una dimensió fonamental de la vida que Déu ens participa i ens convida a compartir, el nucli viu que anima i verifica el caminar missioner de l’Església, de la vida que es transforma en Vida”.

També es fan públiques les dades de l’Obra per a la Cooperació Sacerdotal Hispanoamericana (OCSHA): actualment hi ha 208 sacerdots a Amèrica llatina. A ells se’ls recorda en aquesta jornada; a més a més, es convida a tots els fidels a col·laborar a través de la pregària i l’ajuda econòmica.