L’agenda d’activitats diocesanes del 23 de febrer a l’1 de març de 2020

21 febrer, 2020 -
Església de Barcelona

A continuació, els informem de l’agenda d’actes, conferències i oficis religiosos que s’organitzen a l’arxidiòcesi de Barcelona.

Activitats del senyor cardenal

Dilluns 24 (10.30 h). Es reunirà amb els preveres ordenats en els darrers set anys a la diòcesi de Barcelona, a la Casa d’Espiritualitat Maria Immaculada de Tiana.

Dies 25 i 26. Participarà en la reunió ordinària de la Congregació per als Bisbes al Vaticà.

Diumenge 1 de març (18 h). Presidirà la Missa amb Mons. Juan José Aguirre, bisbe de Bangassou. Coincidint amb l’inici de la Quaresma, se celebrarà a la Sagrada Familia l’acte central del Pla Pastoral diocesà que enguany es dedica a l’eix dels Joves.

Actes i celebracions a l’arxidiòcesi de Barcelona

“Amics de Sant Francesc”. Dijous 27 de febrer (20-21 h), “L’Evangeli parla: vine i ho veuràs”, amb Mn. Xavier Morlans. Al Convent dels frares franciscans (c/ Santaló, 80). Obert a tothom.

Servei diocesà per al catecumenat. Dissabte 29 de febrer (17.30-20 h), primer de Quaresma, ritu d’elecció dels catecúmens, a la catedral.

Recés de Quaresma al Monestir de Sant Pere de les Puel·les (c/ Anglí 55, t. 932 038 915). Dissabte 29 de febrer ((10-17 h), “Fem camí amb Jesús”, amb la gna. Catalina Terrats. Cal inscripció prèvia si us voleu quedar a dinar.

“Vallmitjana i la façana de la Catedral. Històries singulars al voltant de l’escultura”. Aquesta exposició il·lustra, amb fotografies, documents d’època i esbossos de projectes arquitectònics, com es va aixecar l’actual façana de la catedral de Barcelona. Es podrà visitar fins al 12 d’abril, en els horaris següents: dimecres, dijous i divendres, de 10.30 a 13.30 h i de 14.30 a 17 h; dissabtes, de 10.30 a 14 h i de 15 a 18 h; i diumenges: d’11 a 14 h. Entrada lliure.

Concert benèfic de Gospel 4 cors per a Living Meki. Dissabte 29 de febrer (20.45 h), a l’Escola Jesuïtes-El Clot, en benefici d’una llar d’infants i la cobertura educativa per a 150 nens i nenes a Meki (Etiòpia). Informació i venda d’entrades: http://livingmeki.org

Recés a Sant Martí del Montnegre. Del 29 de febrer a l’1 de març, amb fra Josep Manuel Vallejo. Seran dos dies dedicats a la pregària, al silenci i a la convivència fraterna, a l’inici de la Quaresma. Informació i inscripcions: conselldelaics@caputxins.cat