Aquest Diumenge de Rams viu la tradicional ‘processó del Burriquito’

La processó es podrà seguir en directe a través de 8tv

El Diumenge de Rams, el proper 10 d’abril a les 11.30 h, gaudeix de la tradicional processó del Burriquito que representarà l’entrada de Jesús al temple a la Comunitat Pastoral Nostra Senyora del Sagrat Cor, Parròquia del Pilar i Sant Eugeni I, Papa. En aquesta última, d’on és el rector Mn. Saturnino Rodríguez que ens ha explicat el recorregut de la processió, es durà a terme la benedicció dels Rams.

Recorregut de la processó

Un cop feta la benedicció sortiran en processó els Armats Palma de l’Ebre acompanyats d’unes 180 persones vestides d’hebreus i els 12 apòstols. Un jove representarà a Jesús pujat a un “burriquito” i tancaran la processó els mossens i una banda de música. En total hi participaran més  dues-centes persones que aniran de parròquia a parròquia recorrent tots els carrers fins a arribar a la parròquia del Pilar on es durà a terme l’eucaristia de Diumenge de Rams. Ho podran seguir en directe per 8tv.

Vídeo promocional de l’Agrupació Parroquial Sant Eugeni I, Papa i Nostra Senyora del Pilar