Viu la Setmana de Pregària per la Unitat dels Cristians al web de l’Església de Barcelona

Cada dia d’aquesta setmana trobaran al portal de l’Arquebisbat de Barcelona un comentari de la Paraula i el Pare Nostre pregat per representants de les diferents confessions cristianes

La Setmana de Pregària per la Unitat dels Cristians ha donat el tret de sortida. Aquest any és ben diferent dels anteriors donada la situació de pandèmia que obliga, no només a posar totes les mesures de seguretat en actes com la celebració ecumènica del 18 de gener a les 19.30 h a la Basílica de Santa Maria del Mar, sinó també a potenciar la presència digital d’aquesta iniciativa.

Des de l’Església de Barcelona volem viure aquesta setmana plenament i per això oferirem des del nostre web totes les lectures triades per a la Setmana de Pregària per la Unitat dels Cristians amb un comentari de la paraula, explicat per un membre d’una confessió cristiana diferent, cada dia. A més, podran pregar el Pare Nostre d’una manera molt especial. Cada dia d’aquesta Setmana de Pregària per la Unitat dels Cristians podran escoltar la pregària central dels cristians amb diferents idiomes i pregada per representants de diferents confessions.

Descobreix qui oferirà els comentaris i pregarà el Pare Nostre

Pel que fa al comentari de la Paraula, podran trobar durant aquesta setmana a: Ruth Giordano, pastora de l’Església Unida de Terrassa; P. Alfons García, de l’Església d’Antioquia d’Espanya; Daniel Sánchez, diaca de l’Església de Crist de Sabadell de l’Església Espanyola Episcopal Reformada (comunió anglicana); P. Martí Puche, rector de la Parròquia de la Protecció de la Mare de Déu de l’Església Ortodoxa del Patriarcat de Sèrbia;  P. Avenir Gerorgiev, rector de la Parròquia Ortodoxa del Patriarcat de Bulgària a Barcelona; M. Àngels Arrabal, secretaria del Consell del Secretariat Diocesà d’Ecumenisme; i finalment el cardenal Joan Josep Omella, arquebisbe Metropolità de Barcelona.

Per altra banda, pel que fa a la pregària del Pare Nostre, podran trobar durant aquesta setmana a: P. Aurel Bunda, rector de la Parròquia Romanesa de Sant Jordi; Andreu Dionís, president de la Unió Evangèlica Baptista d’Espanya; Noemí Cortés, pastora de l’Església Evangèlica de Gràcia; Mons. Felicísimo Cordero, bisbe de l’Església Carismàtica Episcopal; P. Serafin Pavlov, rector de l’Església del Patriarcat de l’Església Ortodoxa Russa; Pastor Holger Lübs, rector de l’Església Evangèlica de parla Alemanya; i a Andreu Salinas, seminarista membre del consell del Secretariat diocesà d’Ecumenisme.