Torna el Calendari d’Advent de l’Arquebisbat de Barcelona

Del 3 al 24 de desembre descobrireu: Reflexions, regals, sorpreses inesperades, cares conegudes i cares per conèixer. Us hi esperem!

Aquest proper diumenge 3 de desembre comença l’Advent. Per això, des de l’Església Arxidiocesana de Barcelona us convidem a viure aquest temps d’espera amb un calendari d’Advent virtual. Del 3 al 24 de desembre, seguint la mateixa dinàmica de l’any passat, podreu obrir una casella cada dia on hi trobareu, curiositats, cares conegudes i cares que creiem que és interessant conèixer; reflexions, regals i moltes sorpreses que us faran il·lusionar, aprendre i compartir, en família, aquest temps litúrgic.

Viu l’Advent amb l’Arquebisbat de Barcelona

El projecte pretén arribar a públics i àmbits ben diversos, dels més petits als més grans, per difondre el significat d’aquest període tan assenyalat en la cultura cristiana. Per això, us animem a entrar a partir del 3 de desembre al nostre web.

L’Advent és el primer període de l’any litúrgic cristià, que consisteix en un temps de preparació de la primera vinguda de Jesús, que celebrarem el dia de Nadal. Amb aquesta iniciativa, des de l’Arquebisbat de Barcelona us volem acompanyar per viure l’Advent plegats com la gran família de Déu que som.