Recés de catecúmens

Una vintena de catecúmens assistiren al recés per compartir l'experiència de com Déu ha entrat i transformat les vides

Aquest diumenge, 19 de gener, el Seminari Conciliar de Barcelona ha acollit el recés que organitza anualment el Servei Diocesà per al Catecumenat. El bisbe auxiliar de Barcelona, Mons. Antoni Vadell va presidir la trobada que té lloc sempre al voltant de la festa de la conversió de sant Pau.

Una vintena de catecúmens, acompanyants, padrins, preveres, membres del Servei Diocesà i neòfits batejats la darrera Pasqua que volguérem compartir també  la seva experiència de com Déu ha entrat i transformat a les seves vides, assistiren al recés.

El bisbe Vadell resseguint la lectura d’Emaús va convidar als qui es preparen rebre els sagraments de la iniciació cristiana, el Baptisme, la Confirmació i l’Eucaristia, a deixar-se acompanyar en el camí per Jesús i viure l’experiència que el Senyor «abrusa» els seus cors. «No tingueu por d’enamorar-vos de Crist», els digué.

Amb aquestes paraules «Déu ha conduit la meva vida enmig de problemes i dificultats, i encara no se ben bé com s’ho ha fet» un catecumen compartia la seva experiència en el camí de la fe amb els companys en el recés de catecúmens.

El Servei Diocesà per al Catecumenat té encomanada la missió d’acompanyar els processos catecumenals en coordinació amb els rectors de parròquies,

Mn. Felip Juli, director del Servei Diocesà per al Catecumenat.