Pastoral de la Salut inaugura el curs parlant del dol
Pastoral de la Salut inaugura el curs parlant del dol
Els religiosos i voluntaris de la Delegació han pogut seguir els consells de l'expert Arnaldo Pangrazzi i han compartit unes paraules amb el cardenal Omella
13 Oct, 2017
La Delegació de Pastoral de la Salut de l’Arquebisbat de Barcelona ha inaugurat el nou curs amb una Jornada de Formació que ha servit per reflexionar, aprendre i millorar la presència pastoral en els hospitals de Barcelona. La Jornada s’ha celebrat aquesta setmana a l’Hospital de la Santa Creu i Sant Pau i ha durat dos dies. Els religiosos que donen servei als diferents centres sanitaris de la ciutat han pogut seguir els consells del gran expert P. Arnaldo Pangrazzi, sacerdot camil amb molta experiència en l’acompanyament de grups de persones que han patit pèrdues i expert també en dol. Pangrazzi va combinar teoria amb casos pràctics que va servir, per als voluntaris, treballar i aprendre sobre la matèria de millor manera.
El cardenal Omella va participar en la cloenda final de la Jornada. La seva presència va ser una oportunitat per a tots els religiosos de la Pastoral de la Salut de compartir les seves experiències personals i que millorarien en cada un dels hospitals on treballen.
L’arquebisbe metropolità de Barcelona va agrair el servei dels religiosos i els va aconsellar escoltar i acompanyar amb empatia als pacients per apropar-se a ells, sense oblidar mai quin punt de referència cal tenir: Jesucrist i l’Evangeli.
Finalment, van compartir tots junts una pregària i van donar gràcies a Déu per al servei que tenien tots encomanats.
Pep Daudé / Dr. G. SIMON Més de 40.000 persones han omplert l'Estadi Olímpic Lluís Companys aquest dimarts en la vetlla de pregària del papa Lleó XIV. Ha sigut una de les…
Fotografies: Dr. G. Simón La Catedral de la Santa Creu i Santa Eulàlia de Barcelona ha estat el primer indret de Catalunya que ha visitat el Sant Pare després de la seva…
Foto: VaticanNews Aquest dimecres 10 de juny a la tarda, el papa Lleó XIV anirà a la Missa i benedicció de la torre de Jesucrist de la basílica de la Sagrada Família…
Les parròquies de Sant Joaquim i Sant Jaume de Santa Coloma preparen l'arribada del papa Lleó XIV amb dues iniciatives. Una d'elles: aquest mural.📺 Reportatge complet → tinyurl.com/j9j98xdf... See MoreSee Less
✝️ Primera encíclica del papa Lleó XIV: «Magnifica Humanitas».🌍La intel·ligència artificial i la dignitat humana. 🔗 Llegeix l'encíclica sencera a: tinyurl.com/mr2e6trz... See MoreSee Less
✨ Quatre nous preveres per a Barcelona!🙏El cardenal Joan Josep Omella ha ordenat aquest diumenge preveres:⚜️ Mn. Antoni Barenys⚜️ Mn. Eduard Mata⚜️ Mn. Joan Xipell⚜️ Gianluca Pitzolu (religiós del Sagrat Cor)Benvinguts al presbiterat de Barcelona! 🕊️Preguem per ells i pel seu ministeri 🙏 ... See MoreSee Less
L’Església de Barcelona expressa el seu agraïment al Govern de Catalunya i l’Ajuntament de Barcelona per la seva implicació i col·laboració en la preparació de la visita del papa Lleó XIV a la nostra arxidiòcesi.🫂✨ Una visita històrica que uneix fe, cultura i esperança.📸 Departament de Justícia✍🏻 ... See MoreSee Less
Renovem el web diocesà, renovem la llar digital! 🌐✨ Volem continuar caminant junts, també a la xarxa! ⛪💻👉 T'esperem a esglesia.barcelona ... See MoreSee Less