Maria Labernia, pren el relleu a la direcció de la Fundació La Vinya

Maria Labernia és la nova directora de la Fundació La Vinya agafant el relleu a Xavi Loza, que ha ocupat el càrrec els darrers sis anys. Des de l’any 2018, Maria Labernia ha estat la responsable de gestió, administració i comptabilitat de la Fundació La Vinya. Arquitecta de formació, porta més de deu anys vinculada al sector social i en destaca el seu interès i treball en l’àmbit comunitari i l’acompanyament. Maria Labernia ha viscut a diferents països, un fet que considera li ha aportat una “visió oberta i acollidora de la realitat” que l’acompanyarà en aquest nou cicle.

15 anys com a director

El relleu a la direcció es va fer efectiu aquest 1 de juliol. Xavi Loza ha estat vinculat a La Vinya durant quinze anys, els darrers sis anys com a director. Al llarg d’aquest període, La Vinya ha tingut un treball en xarxa molt intents i s’han consolidat diversos àmbits d’actuació i projectes. També s’ha iniciat l’acompanyament a les persones sense llar i ha mantingut les portes obertes per fer front a la crisi social que ha acompanyat la pandèmia, entre d’altres fites.

Un temps i dedicació que tota la institució li agraeix i desitja el millor en aquesta nova etapa professional i personal que comença.

Fundació La Vinya

La Fundació La Vinya va ser promoguda al 2008 per les comunitats parroquials de Bellvitge i Gornal. Es va fer amb la finalitat última de poder estimar i servir millor les persones amb més dificultats dels barris.  El fonamental de la Fundació La Vinya és la inseparable convicció que no es pot fer un anunci de la fe sense un compromís ferm amb la justícia social. Aquest compromís i la voluntat de treballar contínuament per atendre millor els altres fa que tingui uns valors inspiradors determinats, que s’arrelen en la proposa de l’Evangeli, i que marquen una forma de fer i de situar-se.