Mans Unides presenta a Barcelona una nova acció en pro de l’equitat de les dones

L'acció que s'executa a Bolívia es finança amb l'Agència Catalana de Cooperació 2020 i amb la col·laboració del centre El Lloc de la Dona

Fotografies: Mans Unides Barcelona

El Dia Internacional dels Drets Humans, el 10 de desembre, sota el lema ‘Bolivia, mujeres empoderadas, un acto de cooperación público-privada’, Mans Unides va presentar una nova acció, en pro de l’equitat de les dones, de la seva formació en drets i del seu apoderament, que involucra 4 entitats tant públiques com privades dels 2 hemisferis.

Mireia Angerri, presidenta-delegada de Mans Unides Barcelona ha estat l’amfitriona d’aquest acte amb el qual la nostra ONG, amb les seves delegacions catalanes al capdavant, de la mà de l’Agència Catalana de Cooperació al Desenvolupament, vol sensibilitzar la població en favor dels drets de les dones i la lluita contra la violència de gènere tot reivindicant aquests drets i llibertats fonamentals.

Acció de sensibilització

L’acte s’emmarca dins de l’acció de sensibilització vinculada al projecte de cooperació que s’executa a Bolívia i que ens finança l’Agència Catalana de Cooperació 2020, i que consisteix en l’elaboració d’un material audiovisual realitzat en col·laboració del centre El Lloc de la Dona, sobre Drets Humans i per a conscienciar sobre la violència que sofreixen les dones. S’han elaborat 5 vídeos sobre drets, un vídeo sobre dos testimoniatges de dones víctimes del tràfic de persones amb finalitats d’explotació sexual i dos podcasts.

Mireia Angerri ha fet una crida a l’acció, perquè «avui som plenament conscients que la vida humana no camina cap al compliment real d’aquests drets bàsics que garanteixen la dignitat de les persones. I aquest és el motor principal del nostre treball en Mans Unides».

Amb aquesta presentació, Mans Unides va voler reunir en un mateix espai als diferents actors implicats en aquesta acció de sensibilització: Agència Catalana de Cooperació, El Lloc de la Dona, Centre Juana Azurduy de Padilla i les 10 delegacions catalanes de Mans Unides.

Font: Mans Unides