La Fundació Hospitalitat celebra el Nadal

Més de 450 persones es reuneixen en el tradicional dinar de Nadal i comparteixen una tarda de celebració amb el bisbe Antoni Vadell

21 Des, 2017
Església de Barcelona

Aquest dimecres la Fundació Hospitalitat Mare de Déu de Lourdes ha celebrat el Nadal compartint la tarda amb tots els seus amics. Un any més, la gentilesa de l’Escola Mare de Déu del Roser ha fet que la celebració de l’eucaristia hagi estat a la capella de les seves instal·lacions, aquest cop presidida pel bisbe auxiliar de Barcelona Mons. Antoni Vadell i pel consiliari de la Fundació Mn. Andreu Oller. Una celebració plena de l’esperit nadalenc i acompanyada per les veus del grup Little Light Gospel Choir. La participació dels usuaris dels serveis de la Fundació Hospitalitat ha estat també present en l’Eucaristia, els quals han fet una ofrena molt representativa d’aquest any i en la que s’han unit esforços de tothom per la seva elaboració: el llibre dels Valors de la Fundació.

Un cop acabada la celebració de l’Eucaristia ha estat el moment de compartir berenar on s’ha ofert xocolata calenta per a tothom i el Pare Noël ha fet la seva aparició amb l’entrega d’una bossa per a tots els usuaris dels serveis de la Fundació. Cantada de nadales i molts somriures han estat presents al llarg de les gairebé tres hores que ha durat l’acte. I per acabar, s’ha tancat amb el desig del millor per aquest Nadal a tothom.

Dinar de Germanor de l’Hospitalitat de Lourdes

El passat diumenge 17 de desembre es va celebrar el tradicional Dinar de Nadal de l’Hospitalitat de la Mare de Déu de Lourdes de Barcelona, Sant Feliu de Llobregat i Terrassa a la ciutat de Barcelona. Més de 450 persones es van reunir per celebrar el Nadal amb tota la Família Hospitalària i desitjar-se unes bones festes. Van estar ben acompanyats per la majoria dels bisbes, en particular, Mons. Josep Ángel Saiz Meneses, bisbe de Terrassa i Mons. Agustí Cortés, bisbe de Sant Feliu de Llobregat, així com els bisbes auxiliars de Barcelona, Mons. Antoni Vadell i Mons. Sergi Gordo i de Terrassa, Mons. Salvador Cristau. Tanmateix, va ser un dia important i molt significatiu per l’Hospitalitat, ja que en aquesta gran festa es van retrobar tots els que havien pelegrinat a Lourdes o havien participat en les activitats de l’entitat d’enguany, com les institucions i persones malaltes i/o discapacitades que acompanyen, i tots els hospitalaris i pelegrins de les delegacions, creant-ne un ambient molt alegre i festiu.

 

 

T’interessarà…

Seguiu-nos  

Facebook
Les parròquies de Sant Joaquim i Sant Jaume de Santa Coloma preparen l'arribada del papa Lleó XIV amb dues iniciatives. Una d'elles: aquest mural.📺 Reportatge complet → tinyurl.com/j9j98xdf ... See MoreSee Less
View on Facebook
✝️ Primera encíclica del papa Lleó XIV: «Magnifica Humanitas».🌍La intel·ligència artificial i la dignitat humana. 🔗 Llegeix l'encíclica sencera a: tinyurl.com/mr2e6trz ... See MoreSee Less
View on Facebook
✨ Quatre nous preveres per a Barcelona!🙏El cardenal Joan Josep Omella ha ordenat aquest diumenge preveres:⚜️ Mn. Antoni Barenys⚜️ Mn. Eduard Mata⚜️ Mn. Joan Xipell⚜️ Gianluca Pitzolu (religiós del Sagrat Cor)Benvinguts al presbiterat de Barcelona! 🕊️Preguem per ells i pel seu ministeri 🙏 ... See MoreSee Less
View on Facebook
Renovem el web diocesà, renovem la llar digital! 🌐✨ Volem continuar caminant junts, també a la xarxa! ⛪💻👉 T'esperem a esglesia.barcelona ... See MoreSee Less
View on Facebook
Vatican Media

Agenda

Evangeli del dia

Pastura els meus anyells, pastura les meves ovelles.

(Jn 21,15-19)