
Ha mort Mn. Ramon Buyreu Bello, DP
Diaca de l’Arquebisbat de Barcelona, ha mort en la pau de Crist, a l'edat de 88 anys, avui dissabte 27 de juny de 2026. El Sr. Cardenal Arquebisbe, el Sr. Cardenal Arquebisbe emèrit,…
El documental de Carlos Unzué sobre l'ELA dóna veu als afectats i transmet un missatge d'esperança.

Juan Carlos Unzué, acompanyat per un gran nombre d’assistents, va rebre la samarreta de l’equip Missatgers de la Pau en un coloqui sobre el seu documental que dona visibilitat a l’ELA i a totes les persones que pateixen aquesta malaltia. «En el documental mostrarem el que és aquesta malaltia, però des d’una vessant positiva», declara l’ex jugador del Barça.
Durant l’esdeveniment, Mn. Litus Ballbé va destacar la importància de reconèixer la dignitat de totes les persones, incloent aquelles que pateixen malalties com l’ELA, i va subratllar la importància del suport de l’Església en aquestes situacions.
L’acte, sobre el documental que s’estrena el 5 de maig, va tenir lloc a la Parròquia de Santa Anna i va ser moderat per Mn. Peio, rector de la parròquia. En ell es mostra el que és l’ELA i transmet un missatge d’esperança per a totes les persones que pateixen aquesta malaltia.
Després de la presentació, els assistents van tenir l’oportunitat d’intercanviar paraules amb Carlos Unzué i preguntar sobre el documental i la malaltia. L’acte va ser un èxit i va donar visibilitat a aquesta malaltia i a les persones que la pateixen, així com a l’equip Missatgers de la Pau, format per gent sense sostre que juga al futbol sala.