Impressió i distribució del ‘Full dominical’ a les parròquies

Es recupera la versió en paper d'aquesta històrica publicació setmanal de l'Arquebisbat de Barcelona, però se n'ajusta el tiratge

Aquesta setmana es torna a imprimir i distribuir el Full dominical a totes les parròquies de l’arxidiòcesi de Barcelona. El número 36 d’aquesta històrica publicació setmanal recupera el seu format en paper que va haver de suspendre’s des que va començar la pandèmia de la Covid-19, a finals de març. En aquest temps, ha continuat editant-se en format digital i ha estat sempre disponible a través del web diocesà: https://esglesia.barcelona/full-dominical/

Els dos primers números de setembre s’imprimiran i es distribuiran a totes les parròquies, però aquelles que habitualment en rebien més de cinc exemplars se’ls reduirà la quantitat a un terç del tiratge habitual. Mentre que aquelles parròquies que rebien cinc o menys exemplars, seguiran rebent la mateixa quantitat de sempre.

Durant aquestes dues primeres setmanes de setembre, s’analitzarà quina és la resposta de la feligresia. En funció dels exemplars que els feligresos prenguin de les seves parròquies, es valorarà la continuitat del format imprès d’aquesta publicació setmanal que, en qualsevol cas, sempre estarà disponible digitalment. Un cop s’acabi l’actual situació de pandèmia la voluntat és recuperar la impressió i la distribució habitual.

Aprofitem per agrair la confiança a totes les persones que cada setmana han seguit llegint aquesta publicació i animem a les que no han pogut llegir-la durant aquests mesos que ho tornin a fer i contribueixin així a finançar l’Església arxidiocesana a través del seu donatiu.