Els laics inicien el camí post-congrés

Després del Congreso de Laicos, la delegació d’Apostolat Seglar organitza una trobada per continuar el procés iniciat a Madrid el proper 7 de març

La delegació d’Apostolat Seglar organitza una trobada per continuar el procés iniciat al Congrés de Laics “Poble de Déu en sortida” dels passats 14, 15 i 16 de febrer a Madrid. “Es fa difícil expressar el que hem viscut” ha explicat la Delegada de formació i acompanyament del laïcat de l’Arquebisbat de Barcelona, Anna Almuni. “Dies intensos, més de 2000 persones, diversitat d’edats, carismes, compromisos, tasques professionals, socials i eclesials;  viscuts en una profunda experiència de comunió i expressió de Poble de Déu.

Comença el camí dels laics

«Caminar envers una renovada Pentecosta». És el lema de la trobada que pretén fer un tast del Congrés i compartir l’impacte i la visió dels assistents al congrés per fer un pas endavant i començar a treballar. “És un procés continuat en el temps, que vol afavorir la dinamització del laïcat i impulsar una autèntica Església en Sortida” relata Anna Almuni. “Hem viscut un procés sinodal d’escolta, de discerniment, de corresponsabilitat i de participació, un esdeveniment històric, obert, amb clara continuïtat, un punt de partida de nous camins, i està a les nostres mans continuar el procés” seguia la delegada. La trobada del proper dissabte 7 de març de 9 h a 14 h al Seminari Conciliar de Barcelona, vol comptar amb tots els laics i totes les laiques per compartir l’impacte i la visió d’aquest congrés. Per gaudir d’aquestes impressions acompanyarà a l’esdeveniment el bisbe auxiliar de Barcelona, Mons. Sergi Gordo.

“Es la hora de ustedes, de hombres y mujeres comprometidos en el mundo de la cultura, de la política, de la industria, que con su modo de vivir sean capaces de llevar la novedad y la alegría del Evangelio allá donde estén”. Així finalitzava el papa Francesc el seu missatge als participants en el Congrés de Laics.