El cardenal Omella participarà a l’Assemblea final del Sínode de la CEE

La trobada reunirà representants de totes les diòcesis espanyoles, de les congregacions religioses, de moviments i dels diferents grups eclesials

El dissabte 11 de juny tindrà lloc l’Assemblea final del Sínode. La Fundació Pablo VI reunirà representants de totes les diòcesis, de les congregacions religioses, de moviments i dels diferents grups eclesials.

Amb aquesta trobada es clausura la fase diocesana del Sínode, que es va iniciar el 17 d’octubre de 2021. Durant aquests set mesos s’ha realitzat un procés d’escolta i discerniment, que s’ha concretat en la recopilació del treball de les assemblees particulars celebrades en les 70 diòcesis espanyoles que han participat en aquest procés sinodal.

En aquesta Assemblea es presentarà la síntesi final, realitzada per l’equip sinodal de la Conferència Episcopal Espanyola, que recull totes aquestes aportacions rebudes d’aquest procés sinodal de l’Església a Espanya, i que s’enviarà a la Secretaria General del Sínode. En concret, es calcula que s’han implicat més de 215.000 persones.

Per poder accedir al Dossier de Premsa de l’Assemblea, pot prémer AQUÍ

Per veure l’horari de l’Assemblea, pot prémer AQUÍ

Retransmissió de l’Assemblea Sinodal dissabte 11 de juny a partir de les 10.55 h:

Font: CEE