El cardenal Omella es reuneix amb el Grup Joan Roig a la Sagrada Família

La xerrada de l’arquebisbe de Barcelona es va centrar en la importància d'escoltar, d'acompanyar, d'adorar i de l'Eucaristia

El Grup Joan Roig es va reunir amb el cardenal Joan Josep Omella als locals parroquials de la basílica de la Sagrada Família per parlar «sobre l’autèntica missió de l’Església i dels cristians». Abans però van poder adorar el Santíssim amb el director del Secretariat diocesà de pastoral amb joves, Mn. Carlos Bosch, a la cripta de la basílica gaudiniana.

Ja a la xerrada els joves van poder escoltar les paraules del cardenal Omella en què va explicar la «importància d’escoltar, d’acompanyar, d’adorar i de l’Eucaristia». L’arquebisbe de Barcelona va recalcar que «escoltar el que diu l’altre és igual d’important que escoltar el que no diu, escoltar el silenci, els gestos, el to, etc.»

Coneix el Grup Joan Roig

El Grup Joan Roig és un punt de trobada per a tots els joves-adults d’entre 24 i 35 anys, de les diferents realitats, carismes i moviments de l’Església de Barcelona. Des de la pregària i amb missió profètica, el grup Joan Roig busca ser una comunitat que articula pensament i cerca criteri.