Col·loqui sobre el futur de les parròquies

Podran seguir les diferents conferències els dies 25, 26 i 27 de juny de 2020, en format virtual

El CEP (Col·loqui Europeu de Parròquies) català organitza un col·loqui amb el tema: «Quin futur per a les parròquies?» per als dies 25, 26 i 27 de juny de 2020, en format virtual. Per participar-hi cal inscriure’s al web abans del 21 de juny. El col·loqui constarà de tres conferències, una cada dia, a les 17 h de la tarda, seguides d’un torn de preguntes. Cada sessió durarà una hora.

Les conferències sobre el futur de les parròquies

La primera conferència serà a càrrec de Mn. Daniel Palau, director de la Càtedra de Teologia Pastoral Arquebisbe Josep Pont i Gol (Facultat de Teologia de Catalunya) i tractarà el tema: «Les parròquies segons el Concili Provincial Tarraconense». La segona serà pronunciada per Mons. Joan Planellas, arquebisbe metropolità de Tarragona i primat, amb el títol: «Present i futur del Concili Provincial Tarraconense». I a la tercera el sociòleg Joaquim Cervera reflexionarà entorn de la qüestió: «Cap on hem d’encaminar-nos avui les parròquies?».

L’obertura del col·loqui, el dijous dia 25, serà a càrrec del claretià Pere Codina, amb una breu reflexió sobre «una Església en transició». L’escolapi Josep M. Rierola en farà la cloenda, el dissabte dia 27.