Cinc joves de diferents llocs d’Espanya, protagonistes de la Jornada del Domund

La Jornada Mundial de les Missions se celebra aquest diumenge, 24 d'octubre, sota el lema «Explica el que has vist i sentit»

Aquest diumenge 24 d’octubre celebrem la Jornada Mundial de les Missions (Domund) convocada pel Papa. Aquest any, amb el lema «Explica el que has vist i sentit» tindrà un marcat toc juvenil amb el vídeo de la campanya que està protagonitzat per joves. Cinc joves de diferents llocs d’Espanya que comparteixen un mateix sentiment: el seu afecte per la missió.

Les Obres Missionals Pontifícies (OMP) acaben d’estrenar una nova versió del web  a través del qual es podran seguir els testimonis d’aquests i els d’altres joves.

Per reforçar la proposta digital de les OMP, s’ha organitzat la segona edició de la carrera virtual del Domund, enguany amb la novetat d’una samarreta commemorativa.

Fes el teu donatiu

De cara a la propera jornada del Domund, que s’escau el proper 24 d’octubre, des del web www.domund.es també es pot col·laborar econòmicament amb la tasca de l’Església en els territoris de missió, encomanats a la Congregació per a l’Evangelització dels Pobles, i promoure les vocacions missioneres en el món.

Finalment, en el web del Secretariat Diocesà de Missions es poden trobar les accions i els materials preparats a la diòcesi amb motiu d’aquesta jornada.