Materials catequètics per preparar el Diumenge de Pentecosta

El Secretariat diocesà de Catequesi ofereix material catequètic per preparar l'últim diumenge de Pasqua

L’equip del Secretariat diocesà de Catequesi ha elaborat uns materials –en català i castellà– perquè els pares i mares puguin preparar, juntament amb els seus fills i filles, l’Evangeli del diumenge de Pentecosta. Aquesta acció va començar fa unes setmanes i té com a objectiu que els infants puguin continuar amb el procés catequètic que havien començat mentre duri el confinament. En quant a material didàctic, aquesta setmana s’ha afegit, a més a més de la pregària, la lectio i els dibuixos per pintar, l’última de tres catequesi per a infants sobre la Santíssima Trinitat. S’adjunten també l’oratori i demés materials del SIC en català.

Recursos per fer en família

«Es tracta d’un recurs per fer la catequesi en família, vàlid per totes les edats, adaptat a l’espai de casa, i orientat a comprendre i viure l’Evangeli del Diumenge que vindrà», asseguren des del Secretariat Diocesà de Catequesi. El secretariat de l’Arquebisbat de Barcelona fa arribar a les famílies dos recursos cada setmana. «El primer serà un oratori per fer a casa i el segon una catequesi per assimilar els continguts associats a aquell oratori». Tots dos passats amb PDF i adjuntat amb un vídeo tutorial per posar en pràctica aquests coneixements amb els fills.

Els recursos que proposa el SIC són per fer en l’horari que a cada família li convingui en un total de dues hores de catequesi en família a la setmana. Un gran recurs perquè els més petits no perdin pistonada de la seva catequesi i també per passar uns moments divertits i en família.

· Recupera les activitats del Diumenge de Rams en català i castellà
· Recupera les activitats de la Vetlla Pasqual en català i castellà