Càritas Barcelona surt al carrer per celebrar un Sant Jordi solidari

Vine aquest 23 d'abril a la parada a la Plaça Nova, on se celebraran activitats durant tota la jornada

Un any més, Càritas Diocesana de Barcelona sortirà al carrer per celebrar una diada de Sant Jordi ben solidària. Sota el lema “Per Sant Jordi, posa-hi el cor!”, el pròxim 23 d’abril (de 10 h a 19 h) l’entitat col·locarà una parada a la Plaça Nova, 1, just davant de la seu de Càritas. A la parada s’hi podran adquirir roses, així com diferents manualitats elaborades per persones ateses per l’entitat. Tots els donatius aniran destinats a l’acció social de Càritas.

Una de les novetats d’aquest any és el Fotomatón 360°, una plataforma giratòria que permet enregistrar vídeos en moviment circular. Aquesta activitat pretén ser una metàfora de l’acompanyament integral que duu a terme Càritas, i que té en compte totes les dimensions de la persona, oferint un acompanyament 360°.

Itziar Bravo, responsable de Sensibilització, Socis i Donants de Càritas Barcelona, ha animat a la ciutadania a viure un Sant Jordi marcat per la solidaritat, i ha demanat la col·laboració de tothom per fer arribar els valors de la diada de Sant Jordi a les persones més vulnerables. “Sant Jordi és un dia per mostrar afecte cap als altres, de regalar una rosa o un llibre a aquella persona que ens estimem. Des de Càritas, treballem perquè aquesta solidaritat també arribi a les persones més vulnerables de la diòcesi de Barcelona”, ha afirmat. Bravo ha recordat que un 80% dels recursos econòmics de Càritas proven de donatius privats, i que aquesta solidaritat ciutadana és imprescindible per continuar donant resposta a les més de 35.000 persones que l’entitat acompanya anualment a la diòcesi de Barcelona.

De 10 h a 19 h, es duran a terme les següents activitats:

• Durant tot el matí: Taller “Fes la teva rosa”.
  • A les 12 h: Signatura del llibre “Va de vida” d’Eduard Sala, director de Càritas Barcelona.
  • De 12 h a 14 h: Actuació musical “Elvis Presley”.
  • De 17 h a 18 h: Conta-contes.
  • Durant tota la tarda: Grava el teu vídeo al “Fotomatón 360°”
Font: Càritas Barcelona