Campanya d’oració per les vocacions a la parròquia del Roser

Ha promogut tres iniciatives com són: fer rosaris missioners per a països perseguits, un calendari anual il·lustrat i la Visita de la Imatge Pelegrina de Fàtima

La parròquia del Roser de Barcelona encapçala una campanya d’oració per la santificació dels sacerdots i per les vocacions. Per fer-ho possible, Impuls Marià d’Oració pels Sacerdots ha promogut tres iniciatives com són: fer rosaris missioners per a països perseguits, un calendari anual il·lustrat i la Visita de la Imatge Pelegrina de Fàtima.

«Conscients d’una urgent necessitat de renovació del “do i misteri” del sacerdoci a l’Església i de la necessitat de noves vocacions al sacerdoci implorem a la Mare de Déu que s’apiadi de la Barca de l’Església», ha apuntat Mn. Felio Vilarrubias Darna, vicari parroquial del Roser. «Desitgem estimar i cuidar els nostres pastors perquè ells porten i ens porten a Jesús» ha afegit.

Al mateix temps, es van sumar vint-i-dues noves intencions per arribar a cobrir les 52 setmanes de l’any i, així pregar cada setmana per una intenció diferent. En la representació gràfica de cada intenció han participat diversos il·lustradors, dibuixants i pintors de tot el món.

Mn. Felio Vilarrubias Darna @pfvd23