Camí a Lourdes

Els hospitalaris, juntament amb els malalts i voluntaris, posen rumb a la 164a aventura de l’Hospitalitat

Tot preparat. El portamaletes ple de l’equipatge dels voluntaris, els malalts i les seves famílies. Un any més comença el pelegrinatge a Lourdes. Un camí que continua per les persones amb discapacitats on troben un consol i una esperança per seguir endavant. També s’hi troba el miracle, el que busquen totes les famílies que s’encaminen als autobusos per encomanar-se a la Mare de Déu de Lourdes. “Tornem a ser aquí de camí cap a Lourdes. Cinc dies fent convivència compartint i acompanyats de la Mare de Déu” explicava la presidenta de l’entitat Marta Ventura.

600 persones cap a Lourdes

Un total de 600 persones, entre ells 180 malalts que del 27 de juny a l’1 de juliol viuran una experiència única i plena d’emocions. Fraternitat, servei, espiritualitat, germanor o convivència; són només alguns dels elements essencials que acompanyen el pelegrí en aquest lloc tocat per la Verge, on acudeixen persones d’arreu del món per encomanar-se a ella.

«Feliços els pobres»

El lema d’enguany és «Feliços els pobres». En aquesta celebració, els malalts, pobres i  discapacitats, són els convidats principals. Ara els autobusos es posen en marxa per arribar al santuari de Lourdes on tot és possible.