
Marga Riera, autora de l’estampa de la Missa de Les Santes de Mataró
Ni la temperatura ni el calendari enganyen: s’acosten Les Santes. D’aquí a set setmanes serà 27 de juliol i el cor popular des de principis de maig que assaja, sota la batuta…
Aquest 13 d'abril ha tingut lloc al Seminari Conciliar de Barcelona una trobada de tots els bisbes de les diòcesis amb seu a Catalunya

A la tarda del dia 13 d’abril de 2021 ha tingut lloc la reunió n. 243 de la Conferència Episcopal Tarraconense (CET), al Seminari Conciliar de Barcelona. La reunió ha estat presidida per Mons. Joan Planellas i Barnosell, arquebisbe de Tarragona i hi han assistit tots els seus membres.
«Jubileu Ignasià del 2022 per al Camí de Sant Ignasi», que transcorre per les diòcesis catalanes de Lleida, Solsona, Vic, Sant Feliu de Llobregat i Barcelona, i recorda el camí que el jove Ignasi va recórrer des de Loiola a Manresa. Aquest camí vol oferir una experiència espiritual de pelegrinatge a tothom qui cerca un temps de trobada amb Déu i obrir-se a la possibilitat d’un més gran creixement espiritual.
Barcelona, 13 d’abril de 2021