El bisbe Vadell, amb l’Apostolat del Mar

El bisbe auxiliar de Barcelona visita la delegació del port durant la trobada anual organitzada amb els membres de l'entitat Stella Maris

23 Maig, 2018
Església de Barcelona

L’assemblea anual de l’Apostolat del Mar, presidida per Mons. Antoni Vadell i amb l’assistència del delegat Mn. Ricard Rodríguez-Martos i de 30 membres de la delegació, es va celebrar el passat 18 de maig a Stella Maris, al Moll de Sant Bertran. L’acte va començar amb una pregària i, a continuació, el bisbe auxiliar de Barcelona va adreçar unes paraules de salutació, en nom propi i del sr. Cardenal, a tots els assistents,  amb els quals es van anar presentant.

La tasca del port

Un cop presentada la memòria de l’any anterior, el 2017, diferents equips de treball van explicar la seva tasca exposant també les seves experiències i els problemes presentats com a reptes a superar. Entre aquests, destacava la residència Stella Maris, visitadors de vaixells, oficina d’assistència als tripulants dels vaixells de creuer, club, comunicacions, economia, assistència legal i social i assistència religiosa- .

Es va fer referència, també, al Comitè de Benestar del Port de Barcelona. Està impulsat en el seu dia per l’Apostolat del Mar i presidit per l’Autoritat Portuària i en ell estan representats els organismes més representatius del port. Té com objectiu que l’assistència humana  a les tripulacions sigui assumida com a responsabilitat de tota la comunitat portuària.

Paraules de Mons. Antoni Vadell

El Mons. Vadell va felicitar els assistents per la seva tasca i va valorar molt el testimoni cristià d’acollida i d’església en sortida, “davant es mariners que passen pel nostre port, considero que aquesta tasca està en el camí assenyalat pel nou pla pastoral” va assegurar el bisbe auxiliar destacant que “mitjançant l’Apostolat del Mar es l’Església de Barcelona la que surt a l’encontre de la gent de mar”.

Finalment es va celebrar el tradicional sopar de germanor, ocasió per compartir una estona festiva.

Font: Apostolat del Mar

T’interessarà…

Seguiu-nos  

Facebook
Les parròquies de Sant Joaquim i Sant Jaume de Santa Coloma preparen l'arribada del papa Lleó XIV amb dues iniciatives. Una d'elles: aquest mural.📺 Reportatge complet → tinyurl.com/j9j98xdf ... See MoreSee Less
View on Facebook
✝️ Primera encíclica del papa Lleó XIV: «Magnifica Humanitas».🌍La intel·ligència artificial i la dignitat humana. 🔗 Llegeix l'encíclica sencera a: tinyurl.com/mr2e6trz ... See MoreSee Less
View on Facebook
✨ Quatre nous preveres per a Barcelona!🙏El cardenal Joan Josep Omella ha ordenat aquest diumenge preveres:⚜️ Mn. Antoni Barenys⚜️ Mn. Eduard Mata⚜️ Mn. Joan Xipell⚜️ Gianluca Pitzolu (religiós del Sagrat Cor)Benvinguts al presbiterat de Barcelona! 🕊️Preguem per ells i pel seu ministeri 🙏 ... See MoreSee Less
View on Facebook
Renovem el web diocesà, renovem la llar digital! 🌐✨ Volem continuar caminant junts, també a la xarxa! ⛪💻👉 T'esperem a esglesia.barcelona ... See MoreSee Less
View on Facebook
Vatican Media

Agenda

Evangeli del dia

Aquí tens el teu fill. Aquí tens la teva mare.

(Jn 19,25-34)