Arriba la 6a edició de la Jornada Interdiocesana de Pastoral Juvenil

Els joves es poden inscriure en aquesta nova jornada per seguir creixent en la fe i ajudar a «despertar i acompanyar la crida vocacional»

El proper dissabte, 13 de març, tindrà lloc una nova edició de la Jornada Interdiocesana de Pastoral Juvenil. Serà ja la 6a edició i, enguany, per garantir les màximes condicions sanitàries es durà a terme de forma telemàtica, mitjançant la plataforma ZOOM.

Tots aquells joves que desitgin assistir-hi, s’hauran d’inscriure prèviament en aquest enllaç. Hi ha temps per fer la inscripció fins el diumenge 7 de març.

Sota el lema «Despertar i acompanyar la crida vocacional», el laic Fran Ramírez oferirà la xerrada marc i la Carla Vidal, jove catequista de LifeTeen de la parròquia El Masnou de Barcelona, mestre i estudiant d’Humanitats, farà un testimoniatge sobre el beat Joan Roig i Diggle.

A més, també ajudaran els joves donant-los pistes sobre com despertar i acompanyar la crida vocacional.

Quina programació s’hi farà?

10.00 h. Acollida i benvinguda

10.15 h. Pregària i introducció del bisbe auxiliar de Barcelona Sergi Gordo

10.30 h. Xerrada marc a càrrec de Fran Ramírez

11.00 h. Grups petits de reflexió

11.45 h. Posada en comú

12.15 h. Beat Joan Roig, màrtir d’ahir i de sempre a càrrec de la jove Carla Vidal

12.45 h. Espai per les Delegacions

13.00 h. Oració

13.15 h. Comiat

Les inscripcions són gratuïtes, però podeu fer un donatiu voluntari destinat a Església Jove al següent número de compte: ES33 0081 1200 0196 2203.